środa, 20 listopada 2013

Psst!Nie mam kanału na youtubie...na razie.

Zdaje mi się,że w którymś z postów już o tym pisałam,ale widzę,że czyta wiele nowych osób,więc powtarzam:rozdziały pojawiają się w każdy poniedziałek,na obu blogach (tak przy okazji to zapraszam http://a-small-note-for-you.blogspot.com/ ),no chyba że się nie wyrobię,ale będę starać się,żeby posty były tak samo długie jak teraz :)
 Tak czy inaczej,dzięki za wszystkie genialne komentarze,to srasznie motywuje ;) Dawajcie linki do swoich blogów,obserwujcie mnie i mój kanał na youtubie!Nie no,dobra,nie mam kanału na youtubie,ale to fajnie brzmi :D

 Procentowa

                                                                         Nudy xD




                                
                            

3 komentarze:

  1. Hejoo! hehe ;) Nominowałyśmy Cię do "Liebster Blog Awards". Serdecznie Pozdrawiamy ;*

    owszystkimioniczym-1.blogspot.com

    P.S U nas też zwała, zimno nie ma gdzie wyjść hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że kiedyś takowy kanał założysz ;)
    Zapraszam do mnie!
    livpily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha gifek ^^
    Jakie tło *____*
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń