sobota, 23 listopada 2013

POST O CZWARTEJ TRZYDZIEŚCI NAD RANEM NASTĘPNEGO DNIA BO OGLĄDAŁAM 1D DAY!!!!!!!!!!

Wiem,długa nazwa dla posta ale to był NAJLEPSZY DZIEŃ I PÓŁ NOCY W MOIM ŻYCIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Matko,matko,matko,matko!!!Kto oglądał do końca,przyznać się,kto wymiękł :P Czuje sie jak warzywo,ale opłacało się!!!!Przeczytali mój tweet xD
 Taki mi serce waliło jak to usłyszałam...A potem jeszcze przeczytałam zawartość mojej wiadomości,by się upewnić :D Ale to prawda!!!
 Uh,1D Day minęło,zapał trzeba ostudzić.Zapewne przeczytacie to dopiero w ciągu dnia,bo już jest niedziela,ale musiałam się wypisać,bo wszyscy w domu śpią :*

Dobranoc... :) 

3 komentarze:

  1. E no hahaha.. Gratulujemy :*
    My wymiękłyśmy hahaha :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooooohoooooo masz racje 1dday zadzi joł dawaj nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję was do "Libster Blog Awards"

    http://for-you-louis-tomlinson.blogspot.com/

    ps. życze weny i czekam na next ! :D

    OdpowiedzUsuń