poniedziałek, 30 grudnia 2013

Noł hejts pliss!

 Zmieniłam znów wygląd i nazwę xD
 No bo ja tak lubię to robić!A ostatnio miałam wiele pomysłów,"stara" nazwa wydawała mi się taka przeżyta...No i wymyśliłam :3
 Teraz biorę się ostro za robotę-zamawiam szablon i zwiastun :P
 Nie mam pojęcia,jak to wyjdzie,zdaję się na pomysłowość innych ;)
Matkooooooooo znowu zapomniałam.Opracowałam nowy adres bloga,ostateczna zmiana dzień po dodaniu rozdziału,jak coś ;)


Pozdro i szczęśliwego Nowego Roku :*

                               
                   
                                                     Ah,uwielbiam ten obrazek...

3 komentarze:

  1. fajnie to wygląda .
    Osobiście uwielbiam czarno-białe zdjęcia .

    szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Awards :D reszte znajdziesz u mnie
    http://onedicectionforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award, więcej info u mnie
    http://onedicectionforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń