sobota, 14 grudnia 2013

Oł Maj Gasz!!!!!

 Pewnie zastanawiacie się,dlaczego taka wesoła nazwa posta.Ah,to tylko dlatego że...
BYŁAM NA THIS IS US WERSJI ROZSZERZONEJ I WYGRAŁAM PŁYTĘ MIDNIGHT MEMORIES!!!!!!!!!
Najlepszy wypad do kina EVER.Gość pod koniec filmu gada,żebyśmy jeszcze nie wychodziły,bo jego kolega wybierze sześć dziewczyn,które wezmą udział w losowaniu.No i facet zaczął wybierać,a ja stoję i takie "oh,mnie nie wybiorą",a on patrzy się na mnie,wskazuje palcem,i mówi "Ty!W czarnej czapce!",no to ja piszczę i skacze ze szczęścia z Kingą i Natalią xD
Musiałam odpowiedzieć na pytanie "jak nazywał się debiutancki album 1D?".Pfff.Wiadomo,że Up All Night!
Było tak zarombiście,wszystkie złapałyśmy takie szczęście,całą sala się zaprzyjaźniła i w ogóle xP
Ale teraz nie wiem,co zrobić z drugą płytą,więc na razie nie wypakowuję jej z folii :D

Pozdro :*

                                                                MAGICZNIE!!!!!!!




A te,co ich facet nie wybrał tylko gadały "ee,to nie fair" albo "pff,oszustwo".Hahaha xD

5 komentarzy:

  1. Świetny blog. Nominuje Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim profilu ;))
    http://monika-mooniika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol masz szczęście. Ja to nigdy w życiu nic nie wygrałam.

    http://wez-olowek-i-narysuj-formule-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń