czwartek, 3 października 2013

Hej!

Emm...Witajcie?Cześć?Jak się macie?Nie wiem,jak zacząć.Może od tego,że jest to blog z opowiadaniem o One Direction. :P
 Jestem Procentowa.Prowadzę bloga razem z moją koleżanką(w sensie że ja piszę,zmieniam wygląd strony i ogólnie wszystko,a ona tylko czyta).No i tak to wygląda.Nie wiem,czy wam się spodoba,czy będziecie czytać albo w ogóle wchodzić.Ale miałam wewnętrzną potrzebę założenia tego bloga,więc mam nadzieję,że isę spodoba :) Pierwszy rozdział już niedługo :*


Procentowa


                                      A tu takie "coś"...



...padłam i nie wstaję :D

4 komentarze:

  1. Cześć. :)
    Z góry przepraszam Cię za spam, ale chciałabym zaprosić Cię na mojego nowego bloga z opowiadaniami o One Direction. Mam nadzieję, że kiedy znajdziesz chwilę czasu odwiedzisz mnie i dołączysz do grona obserwatorów. :)

    onedirection-polandstory.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć directionerko xd tez kocham 1d <3 jestem tu 1 raz i muszę przyznać, że stronka wygląda na calkiem fajną ;) zapraszam do mnie na http://poweroffourelements.blogspot.com/ i czy mogłaby ocenieć najnowszy, 5 rozdział mojego opowiadania? dopiero zaczęlam prowadzić tego bloga i to dla mnie ważne :D

    PS Dla fanów fanfiction hp i innych opowiadań polecam http://kronikizakrecenia.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tło :) A to zdj mnie rozwaliło xD Mam chwilę czasu, zaczynam czytać ;)

    OdpowiedzUsuń